نهاد جمعیت فکر از هشتم ثور روز پیروزی مجاهدین به عنوان نقطه عطف در تاریخ سیاسی کشور یاد می کند. اعضای این نهاد می گویند که در این روز مجاهدین کشور توانستند با شکست کمونیزم، قدرت را از خانواده ها به شهروندان برگردانند. هشــتم ثـــور مصادف است به روز پیروزی مجاهدین افغانستان علیه رژیم کمونیستی. […]

نهاد جمعیت فکر از هشتم ثور روز پیروزی مجاهدین به عنوان نقطه عطف در تاریخ سیاسی کشور یاد می کند. اعضای این نهاد می گویند که در این روز مجاهدین کشور توانستند با شکست کمونیزم، قدرت را از خانواده ها به شهروندان برگردانند.

هشــتم ثـــور مصادف است به روز پیروزی مجاهدین افغانستان علیه رژیم کمونیستی. دراین روز آخرین سنگر پوشالی رژیم تحت حمایت شوروی پیشین، سقوط کرد و پرچم سبز مجاهدین بر فراز ارگ ریاست جمهوری و تمام نواحی شهر کابل به اهتزاز درآمد.

نهاد جمعیت فکر، از این روز به عنوان نقطه عطف در تاریخ سیاسی کشور یاد می کند. عبدالحفیظ منصور، عضو جمعیت فکر می گوید که در این روز مجاهدین کشور توانستند با شکست کمونیزم، قدرت را از خانواده ها به شهروندان برگردانند.

آقای منصور، با تاکید به برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی در زمان معین آن، از شهروندان کشور می خواهد که به مراکز ثبت نام رای دهندگان رفته و ثبت نام کنند.

درحالی اعضای جمعیت فکر از هشتم ثور روز پیروزی مجاهدین در کابل گرامیداشت می کنند که مجاهدین افغانستان با جهاد چهارده ساله در برابر ارتش سرخ شوروی پیشین و حامیان این رژیم در این روز فاتحانه وارد کابل شدند.