هزاران تن از باشندگان ولایت بلخ طی همایشی حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. معاون اول دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی با تاکید به برگزاری انتخابات شفاف در کشور می گوید که جلو تقلب را می گیرند. به حمایت از دسته انتخاباتی ثبات وهمگرایی به رهبری […]

هزاران تن از باشندگان ولایت بلخ طی همایشی حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. معاون اول دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی با تاکید به برگزاری انتخابات شفاف در کشور می گوید که جلو تقلب را می گیرند.

به حمایت از دسته انتخاباتی ثبات وهمگرایی به رهبری عبدالله عبدالله، در شهر مزار شریف همایش مردمی برگزار شد. در این همایش هزاران تن بزرگان قوم، فعالان مدنی، جوانان و زنان شرکت کردند. عنایت الله بابر فرهمند، معاون اول دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی با تاکید به برگزاری انتخابات شفاف در کشور می گوید که جلو تقلب را می گیرند. وی از مردم خواست که با حضور گسترده در پای صندوق های رای از تقلب جلوگیری کنند.

درهمین حال، جنرال عبدالرشید دوستم، رهبر جنبش ملی اسلامی افغانستان و معاون اول ریاست جمهوری، دسته انتخاباتی دولت ساز به رهبری اشرف غنی را به نقاق افگنی میان مردم کشور متهم می کند. آقای دوستم هشدار می دهد که مردم افغانستان رییس جمهور متقلب را نمی پذیرند.

رییس جنبش ملی اسلامی افغانستان همچنان از مردم خواست که در روز انتخابات با حضور گسترده به تقلب کنندگان انتخابات اجازده تقلب را ندهند.