درپی عملیات نظامیان کشور در مربوطات ولایت کندز، شش روستا از وجود هراس افگنان پاکسازی شده است. فرمانده پلیس کندز می گوید که در جریان این عملیات، چند پایگاه بزرگ هراس افگنان نیز تخریب شده است. پلیس کندز با مداد روز (دوشنبه ۲۴جوزا/خرداد) عملیات تصفیوی مسیر شاهراه کندز- خان آباد را آغاز کرده است. هدف […]

درپی عملیات نظامیان کشور در مربوطات ولایت کندز، شش روستا از وجود هراس افگنان پاکسازی شده است. فرمانده پلیس کندز می گوید که در جریان این عملیات، چند پایگاه بزرگ هراس افگنان نیز تخریب شده است.

پلیس کندز با مداد روز (دوشنبه ۲۴جوزا/خرداد) عملیات تصفیوی مسیر شاهراه کندز- خان آباد را آغاز کرده است. هدف این عملیات سرکوب هراس افگنان و پاکسازی شماری از روستاها از حضور افراد وابسته به گروه طالبان گفته شده است. قسیم جنگل باغ فرمانده پلیس کندز می گوید که در پی این عملیات، روستا های جات ملرغی، ناصری ها، جرگذر، کته خیل، مومندها و روستای نویان که در مسیر شاهراه کندز- خان آباد قرار دارند از حضور هراس افگنان پاکسازی شده است. فرمانده پلیس کندز می افزاید که در جریان این عملیات، چند پایگاه بزرگ هراس افگنان نیز تخریب و مقدار زیادی تجهیزات آنان حریق شده است.

درحالی نظامیان کشور عملیات پاکسازی مسیر شاهراه کابل- بدخشان را آغاز کرده اند که در این اواخر افراد وابسته به گروه طالبان در این مسیر دست به گروگان گیری افراد غیر نظامی زده اند.

این در حالیست که ریاست اجرایی می گوید که به نظامیان کشور دستور داده شده است تا پس از این مسیر شاهراه های کشور را به گونه درست تامین امنیت کنند.