شماری از نهاد های مدنی از روز جهانی جوانان در کابل بزرگداشت کردند. جوانان کشور می گویند که رهبران حکومت وحدت ملی به وعده های را که در پیکارهای انتخاباتی به جوانان داده بودند عملی نکرده اند. جوانان کشور از روز جهانی جوانان درحالی بزرگداشت می کنند که نبود امنیت، فقر، بیکاری و نبود زمینه […]

شماری از نهاد های مدنی از روز جهانی جوانان در کابل بزرگداشت کردند. جوانان کشور می گویند که رهبران حکومت وحدت ملی به وعده های را که در پیکارهای انتخاباتی به جوانان داده بودند عملی نکرده اند.

جوانان کشور از روز جهانی جوانان درحالی بزرگداشت می کنند که نبود امنیت، فقر، بیکاری و نبود زمینه های اشتغالزایی جوانان کشور را سخت نا امید کرده است. مجمع ملی جوانان افغانستان درهماهنگی باشماری از نهاد های مدنی از روز جهانی جوانان در کابل بزرگداشت کرد. سید عبدالله هاشمی فعال مدنی می گوید که باید هبران حکوت  وحدت ملی یک هفته را به عنوان فعالیت جوانان در تقویم کشور نام گزاری کنند.

آقای هاشمی از رهبران حکومت وحدت ملی انتقاد می کند که به وعده های شان در قبال بهبود وضعیت جوانان عمل نکرده اند. به گفته هاشمی، رهبران حکومت وحدت ملی یک وزارت را به جوانان وعده داده بودند، اما آنرا ایجاد نکردند.

دوازدهم اگست همه ساله در بسیاری از کشور های جهان به عنوان روز جهانی جوانان بزرگداشت می شود. از این روز در افغانستان درحالی بزرگداشت می شود که جوانان از امکانات بسیاری ابتدایی نیز محروم استند.