عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی حکومت امارت اسلامی، شام روز 〈یک‌شنبه، ۱۰ دلو〉 در یک پیام ویدیویی موعد آغاز روند آموزش در دانشگاه‌های ولایت‌های وگرمسیر و سردسیر کشور را اعلام کرد. به گفته‌‌ی او، براساس زمان ‌بندی وزارت تحصیلات عالی دانشگاه‌های دولتی در مناطق گرم‌سیر به تاریخ ۱۳ دلو آغاز و سمستر جدید پس […]

عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی حکومت امارت اسلامی، شام روز 〈یک‌شنبه، ۱۰ دلو〉 در یک پیام ویدیویی موعد آغاز روند آموزش در دانشگاه‌های ولایت‌های وگرمسیر و سردسیر کشور را اعلام کرد.

به گفته‌‌ی او، براساس زمان ‌بندی وزارت تحصیلات عالی دانشگاه‌های دولتی در مناطق گرم‌سیر به تاریخ ۱۳ دلو آغاز و سمستر جدید پس از پایان سه هفته درس تجدیدی و امتحان‌ها در اول حمل سال ۱۴۰۱ خورشیدی آغاز خواهد شد. به همین ترتیب دانشگاه‌های دولتی در مناطق سردسیر کشور به تاریخ ۷ حوت آغاز و سمستر جدید پس از سه هفته درس تجدیدی و امتحان‌‌ها به تاریخ ۲۷  حمل آغاز خواهد شد.عبدالباقی حقانی در پیوند به حضور دانش‌جویان دختر و چگونه‌ گی شرایط حضور آن‌ها در دانشگاه‌های دولتی چیزی نگفته است. پس از سقوط حکومت پیشین به دست امارت اسلامی دانشگاه‌های دولتی تعطیل شد و تاکنون تنها استادان برای امضا کردن حاضری و برگزاری نشست‌های علمی به دانشگاه‌ها می‌روند، اما روند آموزش و رفتن دانش‌جویان به دانشگاه‌های دولتی تاکنون آغاز نشده است.