صدها تن از باشندگان ولایت بامیان طی همایشی پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. شرکت کنندگان این همایش دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را مشتکل از اقوام کشور می دانند و می گویند که رهبران این دسته انتخاباتی در هر شرایط در کنار مردم قرار داشتند. […]

صدها تن از باشندگان ولایت بامیان طی همایشی پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. شرکت کنندگان این همایش دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را مشتکل از اقوام کشور می دانند و می گویند که رهبران این دسته انتخاباتی در هر شرایط در کنار مردم قرار داشتند.

در ادامه حمایت های از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی صد ها تن از جوانان، دانشجویان و فعالان مدنی ولایت بامیان طی همایشی وسیع پشتبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. شرکت کنندگان این مراسم می گویند که در دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی متشکل از تمام اقوام کشور است. شرکت کنندگان از باشندگان این ولایت می خواهند که با حضور گسترده در روز انتخابات، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را پیروز کنند.

در همین حال، حسین رنجبر رییس جنبش جوانان ولایت بامیان از تمامی جوانان کشور می خواهد تیمی را انتخاب کنند که عاری از تبعیض باشد تا وحدت ملی در کشور تامین شود.

شرکت کنندگان این مراسم با تاکید به برگزاری انتخابات شفاف در کشور می گویند که مردم افغانستان انتظار برگزاری یک انتخابات به دور از تقلب را دارند تا حکومت مشروع در کشور شکل بگیرد.