هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در ولایت بدخشان همایشی را به حمایت از تشکیل حکومت همه شمول به رهبری داکتر عبدالله عبدالله در این ولایت راه اندازی کردند. اشتراک کنندگان این همایش، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را برنده قطعی انتخابات ریاست جمهوری می دانند و از کشورهای دخیل در قضایای افغانستان به ویژه […]

هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در ولایت بدخشان همایشی را به حمایت از تشکیل حکومت همه شمول به رهبری داکتر عبدالله عبدالله در این ولایت راه اندازی کردند. اشتراک کنندگان این همایش، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را برنده قطعی انتخابات ریاست جمهوری می دانند و از کشورهای دخیل در قضایای افغانستان به ویژه آمریکا می خواهند که حکومت همه شمول عبدالله را به رسمیت بشناسند.

در شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان، صدها تن از هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به شمول زنان گرد آمدند و از پیروزی داکتر عبدالله عبدالله در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند. سید محمد امین طارق یکی از اشتراک کنندگان این محفل می گوید که بر اساس رای پاک مردم افغانستان، داکتر عبدالله عبدالله کرسی ریاست جمهوری را به دست آورده است.

شماری دیگر از اشتراک کنندگان این همایش با استقبال از ادای حلف وفاداری داکتر عبدالله عبدالله ضمن پشتیبانی از حکومت همه شمول می گویند که دیگر اجازه تقلب را به هیچ کسی و هیچ گروهی نخواهند داد.

حمایت شماری از مردم ولایت بدخشان از داکتر عبدالله عبدالله به عنوان رییس جمهور حکومت همه شمول در حالی صورت می گیرد که روز دوشنبه هفته جاری آقای عبدالله حلف وفاداری یاد کرد.