هزاران تن از باشندگان ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی طی همایشی پشتبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. معاون دوم دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که دسته انتخاباتی دولت ساز از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی استفاده می کند و به دنبال مهندسی انتخابات است. به […]

هزاران تن از باشندگان ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی طی همایشی پشتبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. معاون دوم دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که دسته انتخاباتی دولت ساز از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی استفاده می کند و به دنبال مهندسی انتخابات است.

به ادامه حمایت های گسترده مردمی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله، باشندگان ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی حمایت خود را از این دسته انتخاباتی اعلام کردند. اسدالله سعادتی معاون دوم دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که با پیروزی این دسته انتخاباتی به تبعیض نقطه پایان داده می شود. آقای سعادتی می افزاید که تیم دولت ساز از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی استفاده می کند و به دنبال مهندسی انتخابات است.

در همین حال، استاد حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی نقطه وصل اقوام افغانستان است. وی از مردم می خواهد که با حضور گسترده در انتخابات جلو تقلب را بگیرند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که پیش از این نیز صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی نیز از تقلب در انتخابات هشدار داده و گفته که این بار مردم افغانستان  اجازه نمی دهند که حکومت متقلب شکل بگیرد.