ده ها تن از باشندگان ولسوالی فرخار ولایت تخار طی همایشی حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. ده ها تن از باشندگان ولسوالی فرخار ولایت تخار گرد هم آمدند و طی همایشی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام حمایت کردند. به […]

ده ها تن از باشندگان ولسوالی فرخار ولایت تخار طی همایشی حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند.

ده ها تن از باشندگان ولسوالی فرخار ولایت تخار گرد هم آمدند و طی همایشی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام حمایت کردند. به باور سخنرانان این همایش دسته انتخابات ثبات و همگرایی برنده انتخابات پیشروی ریاست جمهوری خواهد بود. حاجی وکیل بیک از بزرگانی قومی در ولایت تخار می گوید که آنان برای دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خانه به خانه کمپاین خواهند کرد.

با این حال، جنرال خیر محمد تیمور، از دیگر سخنرانان این همایش نسبت به عملکرد رییس جمهورغنی انتقاد می کند و می گوید که در پنج سال گذشته، فاصله میان مردم به شدت افزایش یافته است.

اشتراک کنندگان این همایش، ولسوالی فرخار را سرزمین مجاهد پرور توصیف می کنند می گویند که در دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بیشتر مجاهدین استند و به همین دلیل به رهبر این دسته انتخاباتی رأی خواهند داد.