حزب وحدت اسلامی افغانستان طی همایشی پیشتیبانی خود را از دسته انتخابات ثبات و همگرایی اعلام کرد. محمد کریم خلیلی رهبر این حزب، عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را نماد وحدت ملی در میان اقوام کشور می داند و می گوید که به دلیل موجودیت برنامه از این دسته انتخاباتی حمایت می […]

حزب وحدت اسلامی افغانستان طی همایشی پیشتیبانی خود را از دسته انتخابات ثبات و همگرایی اعلام کرد. محمد کریم خلیلی رهبر این حزب، عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را نماد وحدت ملی در میان اقوام کشور می داند و می گوید که به دلیل موجودیت برنامه از این دسته انتخاباتی حمایت می کند.

به ادامه حمایت ها از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، این بار حزب وحدت اسلامی افغانستان طی همایشی از این دسته انتخاباتی اعلام حمایت کرد. رهبر و اعضای بلند پایه حزب وحدت اسلامی افغانستان می گویند که به دلیل موجودیت برنامه به دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی پیوسته اند. محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان می گوید که تامین عدالت اجتماعی و مشارکت سیاسی از برنامه های مهم دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی است و به همین دلیل از این دسته اعلام حمایت کرده ایم.

درهمین حال، محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و معاون دوم ریاست اجرایی می گوید که با حضور گسترده در انتخابات مانع تقلب های انتخاباتی خواهند شد.

درهمین حال، عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی از موجودیت تبعیض در حکومت وحدت ملی انتقاد می کند و می گوید که با پیروزی در انتخابات به تبعیض میان شهروندان کشور خاتمه می دهد.

پیش از این شماری از نخبگان سیاسی، زنان، جوانان و کوچی های افغانستان طی همایش های بزرگ حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند.