صدها تن از کوچی های زون شمال در ولایت بلخ، پشتبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. رییس انجمن کوچی ‌ها، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی عاری از تبعیض و رهبران آن را رهبران واقعی مردم می داند. صدها تن از کوچی‌ها در شمال کشور، طی همایشی […]

صدها تن از کوچی های زون شمال در ولایت بلخ، پشتبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. رییس انجمن کوچی ‌ها، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی عاری از تبعیض و رهبران آن را رهبران واقعی مردم می داند.

صدها تن از کوچی‌ها در شمال کشور، طی همایشی پشتبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. بزرگان قوم کوچی در ولایت بلخ می گویند که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی همه شمول و عاری از تبعیض قومی است.

شرکت کنندگان این همایش، با اشاره به وضعیت زندگی این قوم در افغانستان، می گویند که حکومت های گذشته و فعلی برای رسیدگی به مشکلات کوچی ها هیچ گونه توجهی نکرده است. داکتر منصور ملاخیل رییس انجمن دفاع از حقوق کوچی ها در زون شمال ابراز امیدواری می‌کند که با پیروزی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به مشکلات مردم افغانستان به خصوص کوچی ها نقطه پایان داده شود.

در همین حال، سید شمس الدین سادات عضو حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان می گوید که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی برای کوچی های افغانستان برنامه جامع دارد.

شرکت کنندگان این همایش، انتخابات ریاست جمهوری را برای تعیین سرنوشت مردم افغانستان گزینه مناسب خوانده و برای پیروزی تیم ثبات و همگرایی بار دیگر تعهد سپردند.