حمله انتحاری در منطقه پل محمود خان شهر کابل ۲۹ شهید و ۳۲۷ زخمی برجای گذاشته است. فرمانده پلیس کابل می گوید که این انفجار ناشی از یک موتر مملو از مواد انفجاری بود که در دیوار قطعه محافظت و امنیت رجال برجسته منفجر شده است. در همین حال، رییس اجرایی حکومت با محکوم کردن […]

حمله انتحاری در منطقه پل محمود خان شهر کابل ۲۹ شهید و ۳۲۷ زخمی برجای گذاشته است. فرمانده پلیس کابل می گوید که این انفجار ناشی از یک موتر مملو از مواد انفجاری بود که در دیوار قطعه محافظت و امنیت رجال برجسته منفجر شده است. در همین حال، رییس اجرایی حکومت با محکوم کردن حمله تروریستی شهرکابل، از شهروندان کشور می خواهد که در برابر هراس افگنان یک صدا شوند.

حمله انتحاری روز سه شنبه ۳۱حمل/فروردین در شهر کابل یکبار دیگر آرامش باشندگان این شهر را برهم زد. ساعت نه صبح روز سه شنبه کابل گواهی یک رویداد خونین بود. این رویداد در منطقه پل محمود خان شهر کابل صورت گرفته است. عبدالرحمن رحیمی فرمانده پلیس کابل با محکوم کردن این حمله تروریستی می گوید که در نتیجه این حمله انتحاری ۲۹ تن شهید و ۳۲۷ تن دیگر زخمی شده اند.

در همین حال، دواخان مینه پال معاون سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که هراس افگنان توانایی مقابله با نظامیان کشور در میدان نبرد را از دست داده اند و به همین دلیل به انجام حملات انتحاری متوصل می شوند. ازسو یی هم، داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با حضور در محل رویداد تروریستی شهر کابل، با محکوم کردن این حادثه، از شهروندان و سیاسیون کشور می خواهد که در برابر وحشت هراس افگنان یک صدا شوند.

حمله انتحاری در شهر کابل در حالی صورت می گیرد که طالبان در نبرد با نیروهای امنیتی کشور متحمل تلفات سنگین شده اند.