در پی حمله تروریستی بر یک مرکز ویژه امنیت ملی در ولایت میدان وردک، دوازده تن به شهادت رسیدند و نزدیک به سی تن دیگر زخمی شدند. این حمله حوالی ساعت هشت صبح امروز به وقوع پیوسته است. مسوولان امنیتی میدان وردک می‌گویند، که یک مهاجم با استفاده از تانک “هاموی” وارد مرکز قطعه خاص […]

در پی حمله تروریستی بر یک مرکز ویژه امنیت ملی در ولایت میدان وردک، دوازده تن به شهادت رسیدند و نزدیک به سی تن دیگر زخمی شدند.

این حمله حوالی ساعت هشت صبح امروز به وقوع پیوسته است. مسوولان امنیتی میدان وردک می‌گویند، که یک مهاجم با استفاده از تانک “هاموی” وارد مرکز قطعه خاص امنیت ملی شده و این موتر را انفجار داده است. گفته شده این قطعه در دو کیلومتری مرکز ولایت میدان وردک واقع است.

عبدالرحمان منگل، سخنگوی والی میدان وردک می گوید که افزون بر تخریب واحد امنیت ملی، این حمله تلفاتی به نیروهای امنیتی نیز وارد کرده که هنوز آمار آن دقیق مشخص نیست.

به گفته وی، ابتدا یک مهاجم انتحاری سوار بر یک موتر مملو از مواد انفجاری خودش را در نزدیکی این مرکز منفجر کرده و پس از آن سه مهاجم با نیروهای امنیتی درگیری شدند.

به گفته آقای منگل، نیروهای امنیتی در این حمله سه مهاجم انتحاری را کشته ‌اند و یک موتر بمب‌گذاری شده دیگر را نیز خنثا کرده‌اند. او می‌گوید که وضعیت در منطقه اکنون به حالت عادی برگشته است.

اما سالم اصغرخیل، رییس صحت عامه ولایت میدان وردک می گوید که از این رویداد تاکنون دوازده شهید و بیست و هشت زخمی به شفاخانه این ولایت انتقال یافته که همه نظامی‌ استند.