یک قطار اکمالاتی نیروهای ارتش در ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک آماج ماین کنار جاده ای قرار گرفته است. خلیل اندرابی فرمانده پولیس ولایت میدان وردک می گوید که قرار بود این قطار اکمالاتی به ولسوالی دایمیرداد این ولایت فرستاده شود؛ اما در منطقه “زی ولات” ولسوالی جلزیز با ماین کنار جاده برخورد کرد که […]

یک قطار اکمالاتی نیروهای ارتش در ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک آماج ماین کنار جاده ای قرار گرفته است. خلیل اندرابی فرمانده پولیس ولایت میدان وردک می گوید که قرار بود این قطار اکمالاتی به ولسوالی دایمیرداد این ولایت فرستاده شود؛ اما در منطقه “زی ولات” ولسوالی جلزیز با ماین کنار جاده برخورد کرد که چند عراده وسایط ارتش حریق شده است. آقای اندرابی می افزاید که افراد وابسته به گروه طالبان در قسمت هایی از شاهراه میدان شهر-بامیان ماین های ریموت کنترول گذاشته اند و نیروهای امنیتی در حال خنثا سازی این ماین ها اند.

این درحالیست که ادعا می شود شماری از نیروهای امنیتی در ولسوالی دایمیرداد در محاصره افراد وابسته به گروه طالبان قرار دارند؛ اما فرمانده پولیس ولایت میدان وردک با رد این ادعا ، می گوید که درگیرهای پراکنده در این ولسوالی صورت گرفته است و مخالفان مسلح دولت توان محاصره نیروهای امنیتی را در این ولسوالی ندارند.