دادستان کل کشور می گوید که بی عدالتی در شماری از ولسوالی ها و مناطق دور دست کشور، سبب فاصله گرفتن مردم از حکومت شده است. پنجمین کنفرانس دادستان های کشور در کابل برگزار شده است. هدف از این کنفرانس گسترش تطبیق احکام قانون در مناطق دور دست کشور گفته شده است. در این نشست […]

دادستان کل کشور می گوید که بی عدالتی در شماری از ولسوالی ها و مناطق دور دست کشور، سبب فاصله گرفتن مردم از حکومت شده است.

پنجمین کنفرانس دادستان های کشور در کابل برگزار شده است. هدف از این کنفرانس گسترش تطبیق احکام قانون در مناطق دور دست کشور گفته شده است. در این نشست بیشتر دادستان ها از ولسوالی ها و مناطق دور دست اشتراک کرده اند. فرید حمیدی داستان کل کشور می گوید که بی عدالتی در شماری از ولسوالی ها و مناطق دور دست، سبب فاصله گرفتن مردم از حکومت شده است.

نبود امنیت در شماری از ولسوالی ها و مناطق دور دست نیز سبب شده است که مردم برای رسیدگی به مشکلات شان به مخالفان مسلح دولت مراجعه کنند. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرای حکومت با تاکید بر اینکه بدون تطبیق عدالت هیچ نظامی توان ادامه کار را ندارد می گوید که نیاز است در دادستانی کل کشور اصلاحات گسترده به وجود آید.

هم اکنون بیشتر ادارات دادستانی ها در مناطق دور دست تعمیر ندارند و در ساختمان های کرایی فعالیت می کنند. افرادی که در این دادستانی ها فعالیت دارند مسلکی نیستند و این مساله سبب افزایش مشکلات مردم در مناطق دور دست شده است.