رییس اجرایی حکومت ضمن بازدید از دکان های سوخته در جاده نادرپشتون شهر کابل به مالکان این دکان ‌ها وعده داده است که حکومت، در زمینه فعال شدن مارکیت ‌ها با آنان همکاری می‌کند. درپی آتش سوزی در جاده نادرپشتون شهر کابل، دکان ‌های مارکیت خیرخواه روز پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش‌سوزی شد و در […]

رییس اجرایی حکومت ضمن بازدید از دکان های سوخته در جاده نادرپشتون شهر کابل به مالکان این دکان ‌ها وعده داده است که حکومت، در زمینه فعال شدن مارکیت ‌ها با آنان همکاری می‌کند.

درپی آتش سوزی در جاده نادرپشتون شهر کابل، دکان ‌های مارکیت خیرخواه روز پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش‌سوزی شد و در پی آن به مارکیت‌های اتفاق، زرنگار، کابل و صدیق عمر نیز خسارت رسید. سرمایه‌گذاران و نمایند‌گان مارکیت‌ ها گفته بودند که در این آتش‌ سوزی ده‌ها میلیون دالر به آنان خسارت رسیده است. رییس اجرایی حکومت ضمن بازدید از دکان‌ های سوخته در جاده نادرپشتون شهر کابل به مالکان دکان ‌ها وعده داده است که حکومت در زمینه فعال شدن مارکیت ‌ها با آنان همکاری می‌کند. رییس اجرایی تاکید کرده است که امکان بازگشت سرمایه‌ های اصلی وجود ندارد، اما حکومت در راستای بازسازی مارکیت‌ ها با تاجران و دکانداران همکاری می‌کند.

درهمین حال، شماری از اعضای مجلس سنا از به موقع نرسیده تیم آتش نشانی به محل و مهار نشدن این آتش سوزی انتقاد می کنند.

از سویی هم، شماری از دکانداران و تاجران می گویند که اموال شان چپاول شده است. پیش از این وزارت داخله گفته بود که وجود کالاهای آتش‌ زا و آتش گرفتن یک ذخیره سوخت که مربوط یکی از شرکت‌های مخابراتی بوده است، در توسعه این ‌آتش‌سوزی نقش داشته است.