معاون احمد، عضو شورای ولایتی غور می‌گوید که این رویداد دوشنبه‌شب  یازدهم جوزا رخ داده است و حیات الله عادل، پاسگاهی‌ را که مسوولیت آن را بر عهده داشت ترک کرده و به گروه طالبان پیوسته است. شماری از اعضای شورای ولایتی غور نیز، این خبر را تایید کرده اند. در همین حال، عبدالظاهر فیض‌زاده، […]

معاون احمد، عضو شورای ولایتی غور می‌گوید که این رویداد دوشنبه‌شب  یازدهم جوزا رخ داده است و حیات الله عادل، پاسگاهی‌ را که مسوولیت آن را بر عهده داشت ترک کرده و به گروه طالبان پیوسته است.

شماری از اعضای شورای ولایتی غور نیز، این خبر را تایید کرده اند. در همین حال، عبدالظاهر فیض‌زاده، والی غور، می‌گوید که حیات‌الله عادل، آمر سمت دوم پولیس غور، شب گذشته با هفت سرباز دیگر به طالبان پیوسته است. به گفتۀ فیض‌زاده، او یک تانک و یک رنجر پولیس را نیز با خود برده است.این درحالی‌ست که بسم‌الله عادل ایماق، مدیرمسوول پیشین صدای غور، روز جمعه دوازدهم جدی سال گذشته، در مربوطات شهر فیروزکوه از سوی تفنگ‌داران ناشناس کشته شده است. نزدیک به دو ماه پس ازآن، گروه طالبان بر خانۀ گل‌محمد عادل، پدر بسم‌الله عادل ایماق، در منطقۀ تیغه‌تیمور ولایت غور حمله کردند که دراثر آن، سه تن جان باختند و ۳ تن دیگر زخم برداشته‌‎اند، همچنان طالبان دو نفر دیگر را نیز با خود بردند.