سرپرست وزارت تحصیلات عالی، اعلام کرده که گروه داعش در افغانستان جای ندارد. او این سخنان را  در یک سخنرانی در ولایت کنر ابراز کرده‌است. سرپرست وزارت تحصیلات عالی همچنان از باشندگان این ولایت خواست که این گروه را سرکوب کنند. در ادامه نگرانی‌ها از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در کشور، ندامحمد ندیم سرپرست […]

سرپرست وزارت تحصیلات عالی، اعلام کرده که گروه داعش در افغانستان جای ندارد. او این سخنان را  در یک سخنرانی در ولایت کنر ابراز کرده‌است.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی همچنان از باشندگان این ولایت خواست که این گروه را سرکوب کنند.

در ادامه نگرانی‌ها از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در کشور، ندامحمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی، در یک سخنرانی در ولایت کنر، از باشندگان این ولایت خواسته که داعش را سرکوب کنند.

او همچنان از مردم کنر، این را هم خواست که به کسی اجازه ایجاد تفرقه را ندهند. سرپرست وزارت تحصیلات عالی تأکید کرد که گروه داعش در افغانستان جای ندارد.

این مقام ارشد کابینه حکومت سرپرست در حالی چنین سخنانی را ابراز داشته که پیش از این، بارها مقام‌‌های حکومت سرپرست گفته‌اند که هسته‌ای اصلی و لانه‌های گروه داعش در افغانستان سرکوب شده‌است.

گفتنی‌است که حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در کشور، یکی از نگرانی‌های برجسته‌ای کشورهای منطقه و جامعه جهانی است که بارها از آن نگرانی شده‌است.

با این حال، مقام‌های حکومت کنونی همواره بر این تأکید کرده‌اند که به هیچ گروهی اجازه فعالیت در خاک افغانستان را نمی‌‌دهند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv