صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی از ایجاد مقاومت مردمی امیر صاحب محمد اسماعیل خان از اعضای رهبری جمعیت اسلامی علیه طالبان در حوزه غرب کشور حمایت کرده است. رییس جمعیت اسلامی در اعلامیه‌ای از تمام فرماندهان جمعیت اسلامی در حوزه جنوب‌غرب خواسته که‌ صف واحد و فشرده‌ای را در مقابل طالبان شکل بدهند تا  […]

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی از ایجاد مقاومت مردمی امیر صاحب محمد اسماعیل خان از اعضای رهبری جمعیت اسلامی علیه طالبان در حوزه غرب کشور حمایت کرده است.

رییس جمعیت اسلامی در اعلامیه‌ای از تمام فرماندهان جمعیت اسلامی در حوزه جنوب‌غرب خواسته که‌ صف واحد و فشرده‌ای را در مقابل طالبان شکل بدهند تا  مایه دل ‌گرمی نیروهای امنیتی کشور به دفاع از مرزهای آزادی و کرامت انسانی شوند. رییس جمعیت اسلامی هم‌چنان از تمامی فرماندهان و منسوبانِ جمعیت اسلامی افغانستان در سراسر کشور خواسته که، در امرعقب ‌زدن دشمن و شکستن صفوف آنان و خنثا کردند توطیه‌های ظالمانه دشمنان مردم افغانستان با هر امکاناتی‌که دارند، در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی‌ قرار بگیرند و نگذارند که دستاوردهای بیست سال اخیر قربانی‌ این توطیه‌‌های دشمنان مردم افغانستان شود.

رییس جمعیت اسلامی بار دیگر تاکید کرده است که جنگ راه حل نیست و هیچ گروه و قدرتی نمی‌تواند از طریق نظامی بر افغانستان مسلط شود.