خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ گروه طالبان می‌گوید که رسانه‌های تصویری محتویاتی را به نشر برسانند که در آن‌‌ها باید خیر دنیا و آخرت نهفته باشد. او در یک پیام ویدیویی که روز گذشته 〈جمعه، ۲۶ سنبله〉 منتشر شده، گفته است که محتویات رسانه‌ها نباید باعث خرابی ذهنیت عامه و ترویج فرهنگ غیراسلامی […]

خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ گروه طالبان می‌گوید که رسانه‌های تصویری محتویاتی را به نشر برسانند که در آن‌‌ها باید خیر دنیا و آخرت نهفته باشد.

او در یک پیام ویدیویی که روز گذشته 〈جمعه، ۲۶ سنبله〉 منتشر شده، گفته است که محتویات رسانه‌ها نباید باعث خرابی ذهنیت عامه و ترویج فرهنگ غیراسلامی و غیرافغانی شود. او هم‌چنان تاکید کرده است که این محتویات باید مطابق اصول فقه اسلامی، آداب و عنعنات افغانی باشد. سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان گفته است که رسانه‌ها باید روی ذهنیت ‌دادن جوانان کار کنند. از هنگام تسلط طالبان بر کابل در تاریخ ۲۴ ماه جوزا بسیاری از رسانه‌های تصویری برنامه‌های ‌شان را تغییر دادند و یا هم متوقف کردند. برنامه‌های طنزی و موسیقی در رسانه‌ها متوقف و حضور زنان نیز کم‌رنگ‌تر شده است.