شماری از داکتران شفاخانه نور در پیوند به لت و کوب داکتر نجیب الله عثمانی از سوی محافظان حبیبه دانش نمایندگان مردم تخار در مجلس نمایندگان، دست به اعتصاب زدند. آنان حبیبه دانش را متهم می کنند که از مصوونیت قضای اش استفاده می کند. داکتران شفاخانه نور از بهر لت و کوب شدن یک […]

شماری از داکتران شفاخانه نور در پیوند به لت و کوب داکتر نجیب الله عثمانی از سوی محافظان حبیبه دانش نمایندگان مردم تخار در مجلس نمایندگان، دست به اعتصاب زدند. آنان حبیبه دانش را متهم می کنند که از مصوونیت قضای اش استفاده می کند.

داکتران شفاخانه نور از بهر لت و کوب شدن یک همکار شان از سوی محافظان حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان، دست به اعتصاب زده اند. محافظان حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان، روز نخست ماه مبارک رمضان داکتر نجیب الله عثمانی متخصص امراض چشم در شفاخانه نور کابل را به ظن داشتن فیسبوک مستعار و نشرات برضد خانواده اش، مورد لت و کوب قرار دادند. در نتیجه لت و کوب محافظان بانو حبیبه داشن دست و بینی داکتر نجیب الله عثمانی شکسته است. شماری از داکتران شفاخانه نور در پیوند به این مساله دست به اعتصاب کاری زده اند. داکتر ذبیح الله مهر ورز یکی از داکتران شفاخانه نور می گوید که محافظان حبیبه دانش داکتر عثمانی را بدون هیچ مدرکی مورد لت و کوب قرار داده اند و این کار آنها خلاف قانون و جرم پنداشته می شود. آقای مهر ورز می افزاید که بانو دانش در این مورد از مصوونیت قضای اش استفاده می کند. داکتران شفاخانه نور، از ریاست جمهوری می خواهند که عاملان این قضیه را بازداشت و به پنجه قانون بسپارد.

این داکتران همچنان هشدار می دهند تا زمانی که به این قضیه رسیدگی صورت نگیرد، دست از اعتصاب برنخواهند داشت.

خواستیم در این مورد دیدگاه حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان را داشته باشیم، اما با تماس های مکرر موفق به این کار نشدیم.