رییس اجرایی حکومت می گوید که طالبان با استفاده از فرصت صلح، دست به نا امنی های گسترده در شاهراه های عمومی کشور زده است. آقای عبدالله از نیروهای امنیتی کشور می خواهد که در تامین امنیت شاهراه ها بیشتر توجه کنند. با تشدید روند گفتگوهای صلح، ناامنی ها در بخش های از کشور افزایش […]

رییس اجرایی حکومت می گوید که طالبان با استفاده از فرصت صلح، دست به نا امنی های گسترده در شاهراه های عمومی کشور زده است. آقای عبدالله از نیروهای امنیتی کشور می خواهد که در تامین امنیت شاهراه ها بیشتر توجه کنند.

با تشدید روند گفتگوهای صلح، ناامنی ها در بخش های از کشور افزایش یافته است. عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت می گوید که طالبان با استفاده از فرصت صلح، دست به نا امنی های گسترده در شاهراه ها عمومی کشور زده است.

رییس اجرایی حکومت از نیروهای امنیتی کشور می خواهد که در کار تامین امنیت شاهراه ها توجه بیشتر کنند.

رییس اجرایی از گروه طالبان نیز می خواهد که بر خواست مردم افغانستان که آغاز مذاکرات میان افغانی است لبیک گفته و دست از کشتار غیرنظامیان بردارند.

آقای عبدالله از افزایش تلفات غیرنظامیان در سال جاری نگرانی می کند و از نیروهای امنیتی کشور می طلبد که در راستای تامین امنیت و جلوگیری از تلفات غیرنظامیان توجه جدی کنند.