رییس اجرایی حکومت توجه به صحت، آموزش و پرورش کودکان را از اولویت های حکومت عنوان می کند. داکتر عبدالله عبدالله از وزارت های معارف و صحت عامه می خواهد که در خصوص رسیدگی به مشکل کودکان در کشور تلاش بیشتر کنند. سازمان ملل متحد حدود دوهفته پیش گزارشی را به نشر رساند که در […]

رییس اجرایی حکومت توجه به صحت، آموزش و پرورش کودکان را از اولویت های حکومت عنوان می کند. داکتر عبدالله عبدالله از وزارت های معارف و صحت عامه می خواهد که در خصوص رسیدگی به مشکل کودکان در کشور تلاش بیشتر کنند.

سازمان ملل متحد حدود دوهفته پیش گزارشی را به نشر رساند که در آن گفته شده بود که بر اثر افزایش خشونت ها در کشور، شماری زیادی کودکان به مراکز صحی و آموزشی دسترسی ندارند. به اساس گزارش سازمان ملل متحد، این امر سبب شده است که شماری از کودکان کشور از آموزش و خدمات صحی بهره مند نشوند. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت توجه به صحت، آموزش و پرورش کودکان را از اولویت های کاری دولت عنوان می کند.

آقای عبدالله از وزارت های معارف و صحت عامه می خواهد که در خصوص رسیدگی به مشکلات کودکان در کشور و نیز بهبود وضعیت صحی، آموزش و پرورش آنان تلاش بیشتر کنند.

در حالی رییس اجرایی حکومت برای بهبود وضع زندگی کودکان در کشور تاکید می کند که در بیش از یک دهه گذشته، میلیون ها دالر در این راستا هزینه شده است و هنوزهم وضع زندگی کودکان در کشور بهبود نیافته است.