هزاران تن از باشندگان ولایت بامیان طی همایشی پیشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبر عبدالله عبدالله اعلام کردند. عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تبعیض علیه اقوام کشور را کار نادرست می داند و می گوید که با پیروزی در انتخابات به تبعیض علیه اقوام کشور پایان می […]

هزاران تن از باشندگان ولایت بامیان طی همایشی پیشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبر عبدالله عبدالله اعلام کردند. عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تبعیض علیه اقوام کشور را کار نادرست می داند و می گوید که با پیروزی در انتخابات به تبعیض علیه اقوام کشور پایان می دهد.

به ادامه حمایت ها از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله، این بار هزاران تن ازباشندگان ولایت بامیان طی همایشی پیشتبانی خود را از این دسته انتخاباتی اعلام کردند. حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، رهبر دسته انتخاباتی دولت ساز را به نفاق افگنی و تبعیض میان اقوام کشور متهم می کند و می گوید که اشرف غنی وزیران قوم هزاره را از کابینه حذف کرده است.

درهیمن حال، محمد کریم خلیلی عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی این دسته را ممثل وحدت اقوام کشور توصیف می کند و از مردم می خواهد که با حضور گسترده در روز انتخابات جلو تقلب را بگیرند. وی هشدار می دهد که نتیجه انتخابات پر از تقلب، مورد قبول شهروندان کشور نخواهد بود.

از سویی هم عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به تامین عدالت اجتماعی و توسعه متوازن در کشور تاکید می کند و می گوید که با پیروزی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در انتخابات به تبعیض پایان داده می شود.

پیش از این نیز شماری از چهره های مطرح سیاسی، زنان و جوانان طی همایش های گونه گون پیشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند.