عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخابات ثبات و همگرایی با تاکید بر تامین صلح در کشور می گوید که خواستار ادامه جنگ در کشور نیست. درهمین حال، شماری از چهره های سیاسی از روند گفتگوهای صلح در دوحه میان آمریکا وطالبان اعلام حمایت و به آغاز گفتگوهای بین افغانی تاکید می کنند. دور نهم نشست مذاکرات […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخابات ثبات و همگرایی با تاکید بر تامین صلح در کشور می گوید که خواستار ادامه جنگ در کشور نیست. درهمین حال، شماری از چهره های سیاسی از روند گفتگوهای صلح در دوحه میان آمریکا وطالبان اعلام حمایت و به آغاز گفتگوهای بین افغانی تاکید می کنند.

دور نهم نشست مذاکرات آمریکا و طالبان تاکنون در دوحه جریان دارد و تاهنوز جزییات این نشست با حکومت افغانستان در میان گذاشته نشده است. اما ادامه گفتگو های صلح بالای پیکاری های انتخاباتی ریاست جمهوری سایه افگنده است. عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی با تاکید بر تامین صلح در کشور می گوید که خواستار ادامه جنگ در کشور نیست.

درهمین حال، حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بر آغاز گفتگوهای بین الافغانی تاکید می کند. آقای محقق می افزاید کسانی که مانع اصلی صلح در کشور استند، باید انعطاف نشان بدهند تا صلح در کشور تامین شود.

شماری از اعضای رهبری دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بار دیگر تاکید می کنند که اگر یک روز پیش از انتخابات و یک روز پس از برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری صلح در کشور تامین شود، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی حاضر است قربانی بدهد.