آخرین نشست نوبتی شورای وزیران حکومت وحدت ملی روز دوشنبه برگزار شد. عبدالله عبدالله رییس اجرایی با تاکید به برگزاری انتخاباف شفاف، از کارمندان حکومتی خواست که در روند انتخابات بیطرفی اختیار کنند. آخرین نشست نوبتی شورای وزیران حکومت وحدت ملی روز دوشنبه برگزار شد. عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت در این نشست گفت که […]

آخرین نشست نوبتی شورای وزیران حکومت وحدت ملی روز دوشنبه برگزار شد. عبدالله عبدالله رییس اجرایی با تاکید به برگزاری انتخاباف شفاف، از کارمندان حکومتی خواست که در روند انتخابات بیطرفی اختیار کنند.

آخرین نشست نوبتی شورای وزیران حکومت وحدت ملی روز دوشنبه برگزار شد. عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت در این نشست گفت که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آخرین نشست شورای وزیران را برگزار می‌کند. رییس اجرایی حکومت در این نشست از مسوولان وزارت‌ ها و ادارات دولتی خواست که در روند انتخابات بیطرف بمانند و از عمل‌کرد‌هایی که شکل و رنگ کمپین ‌های انتخاباتی به خود بگیرد، خودداری کنند.

رییس اجرایی حکومت همچنان بر بی‌طرفی‌ ارگان های امنیتی و دفاعی کشور در روند انتخابات ریاست جمهوری نیز تأکید کرد و از مسوولان امنیتی خواست که در انتخابات بیطرف عمل کنند.

آخرین نشست شورای وزیران در حالی برگزار شد که یازده روز تا برگزای انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است. دیده شود که انتخابات ریاست جمهوری در فضای امن و به دور از تقلب برگزار خواهد شد یا خیر؟