درپی حملات هوایی نظامیان ارتش ملی در ولایت ننگرهار تلفات سنگین بر تروریستان داعش وارد شده است. فرماندهی پلیس ننگرهار می گوید که این حمله روز گذشته در ولسوالی پچیراگام این ولایت انجام شده است. این روزها سرگرمی سرسفره‌ ها و قصه میان موترها در افغانستان گپ و گفت پیرامون چگونگی حضور تروریستان داعش در […]

درپی حملات هوایی نظامیان ارتش ملی در ولایت ننگرهار تلفات سنگین بر تروریستان داعش وارد شده است. فرماندهی پلیس ننگرهار می گوید که این حمله روز گذشته در ولسوالی پچیراگام این ولایت انجام شده است.

این روزها سرگرمی سرسفره‌ ها و قصه میان موترها در افغانستان گپ و گفت پیرامون چگونگی حضور تروریستان داعش در بخش هایی از کشور است. سرو صدای آمدن این گروه در افغانستان با توجه به پیشینه جنایاتی که در عراق و سوریه انجام داده است، باشندگان کشور را سخت نگران کرده است. افراد گروه تروریستی داعش از دوسال به این سو در شماری از ولسوالی های ولایت ننگرهار حضور دارند. درحال حاضر نظامیان کشور در ولایت های مشرقی علیه تروریستان داعش می رزمند. فرماندهی پلیس ننگرهار می گوید که درپی حملات هوایی نظامیان ارتش ملی تنها در یک شبانه روز گذشته ۳۳ فرد وابسته به گروه تروریستی داعش کشته شده اند. خبر نامه فرماندهی پلیس ننگرهار می افزاید که این حمله روز گذشته در مربوطات ولسوالی پچیراگام این ولایت انجام شده است. به اساس این نامه خبری، درپی این حمله، چندین مخفیگاه این گروه تروریستی تخریب شده است.