مسوولان امنیتی ولایت فراه می گویند که، درپی عملیات نظامیان درمربوطات این ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. سخنگوی پلیس زون غرب می گوید که، تنها در یک هفته گذشته درپی عملیات در مربوطات این ولایت نزدیک به دوصد هراس افگنان کشته شده اند. به گفته وی، بخش هایی زیادی از ولایت […]

مسوولان امنیتی ولایت فراه می گویند که، درپی عملیات نظامیان درمربوطات این ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. سخنگوی پلیس زون غرب می گوید که، تنها در یک هفته گذشته درپی عملیات در مربوطات این ولایت نزدیک به دوصد هراس افگنان کشته شده اند. به گفته وی، بخش هایی زیادی از ولایت فراه از حضور هراس افگنان پاک سازی شده است.

مسوولان امنیتی کشور می گویند که، امنیت در ولایت فراه تامین شده است و مردم این ولایت در حال حاضر به زندگی عادی خود مصروف‌شده اند و هیچ‌گونه مشکل امنیتی آنان را تهدید نمی‌کند. عبدالاحد ولی‌زاده سخنگوی پولیس زون غرب می گوید که، درپی درگیری های اخیر در مربوطات این ولایت تلفات سنگینی به هراس افگنان وارد شده است. وی می گوید که، از آغاز عملیات پاکسازی دربخش هایی این ولایت تاکنون نزدیک به دوصد هراس افگن  کشته شده اند. به گفته وی، بخش هایی زیادی از ولایت فراه درپی عملیات نظامیان از حضور هراس افگنان پاکسازی شده است و مقدار زیادی سلاح و جنگ افزار به دست نظامیان کشور افتاده است. سخنگوی پلیس غرب کشور وعده میدهد که نیروهای امنیتی به زودی تمام نقاط ولایت فراه را از حضورمخالفان مسلح دولت پاک‌سازی خواهند کرد. وی می گوید که، درپی این عملیات ها چهارده هراس افگن کشته شده  اند وسه عراده واسطه نقلیه آنان نیز تخریب شده است.