درپی درگیری میان نظامیان و هراس افگنان در مربوطات ولایت غور خط جنگی گروه طالبان شکسته شده است. مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که، درپی عملیات نظامیان تنها در یک شبانه روز گذشته چهار هراس افگن کشته شده  اند و یازده تن دیگر آنان زخم برداشته اند. درپی این عملیات مقدار زیادی جنگ افزار […]

درپی درگیری میان نظامیان و هراس افگنان در مربوطات ولایت غور خط جنگی گروه طالبان شکسته شده است. مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که، درپی عملیات نظامیان تنها در یک شبانه روز گذشته چهار هراس افگن کشته شده  اند و یازده تن دیگر آنان زخم برداشته اند. درپی این عملیات مقدار زیادی جنگ افزار به دست نظامیان کشورافتاده است.

مسوولان محلی ولایت غور می گویند که، خط جنگی گروه طالبان در مربوطات این ولایت درپی عملیات نظامیان شکسته شده است. مسوولان محلی این ولایت می گویند که، نظامیان کشور از دیروز بدینسوبا هراس افگنان در مربوطات ولسوالی دولت یار این ولایت درگیر نبرد اندکه درپی این درگیری ها تلفات سنگین بر هراس افگنان وارد شده است. در یک نامه خبری فرماندهی پولیس این ولایت آمده است که، درپی درگیری میان نظامیان و هراس افگنان در مربوطات ولایت غور چهار هراس افگن کشته شده اند و یازده تن دیگر آنان زخم برداشته اند. این درگیری ها در ولسوالی دولتیار این ولایت انجام شده است. خبرنامه می افزاید که، در پی این درگیری ها دو تن از نظامیان کشور زخم برداشته اند. به اساس نامه خبری درگیری در ولسوالی دولت یار این ولایت هنگام رخ داد که، گروه طالبان از چندین استقامت بالای مواضع نیروهای امنیتی حمله کردند و با واکنش نیروهای امنیتی  مستقر در این ولایت روبه رو شدند.