درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان انتحاری در یکی از مراکز آموزشی ریاست عمومی امنیت ملی در منطقه افشار شهر کابل با کشته شدن سه مهاجم انتحاری پایان یافت. شماری از مهاجمان مسلح حوالی ساعت ده صبح روز دوشنبه بر این مرکز در ساحه افشار از مربوطات حوزه پنجم شهر کابل حمله کردند. وزارت امور […]

درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان انتحاری در یکی از مراکز آموزشی ریاست عمومی امنیت ملی در منطقه افشار شهر کابل با کشته شدن سه مهاجم انتحاری پایان یافت.

شماری از مهاجمان مسلح حوالی ساعت ده صبح روز دوشنبه بر این مرکز در ساحه افشار از مربوطات حوزه پنجم شهر کابل حمله کردند. وزارت امور داخله می‌گوید که ، سه مهاجم با استفاده از یونیفورم پلیس در یک ساختمان چهار طبقه نیمه‌کاره شهرک تکانه که در عقب این مرکز آموزشی موقعیت دارد، داخل شده و از آنجا با نیروهای امنیتی درگیری را آغاز کردند. وزارت امور داخله همچنان می گوید که، یک موتر کرولا مملو از مواد انفجاری در محل رویداد منفجر شده که تلفاتی نداشته است. دفتر رسانه ای وزارت داخله گفته است که درپی این درگیری، یک سرباز قطعه خاص پلیس به صورت سطحی زخمی شده است. درهمین حال، یک منبع امنیت ملی گفته است که در نتیجه اصابت یک راکت مهاجمان دو تن از منسوبان این ریاست زخم برداشته اند. هنوز مسوولیت این حمله را کسی به عهده نگرفته است.