پولیس کابل، می‌گوید که در نتیجه‌ی دو انفجار جداگانه در شهر کابل، ۱۰ غیرنظامی کشته شدند و بیش از دوازده نفر دیگر زخم برداشته‌اند. فردوس فرامرز، سخن‌گوی پولیس کابل می‌گوید که هر دو انفجار در مربوطات حوزه‌ی سوم امنیتی شهر کابل رخ داده است. انفجار نخست، حوالی ساعت ۷:۳۰ در ساحه‌ی مسجد «اهل بیت»، رخ […]

پولیس کابل، می‌گوید که در نتیجه‌ی دو انفجار جداگانه در شهر کابل، ۱۰ غیرنظامی کشته شدند و بیش از دوازده نفر دیگر زخم برداشته‌اند.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی پولیس کابل می‌گوید که هر دو انفجار در مربوطات حوزه‌ی سوم امنیتی شهر کابل رخ داده است. انفجار نخست، حوالی ساعت ۷:۳۰ در ساحه‌ی مسجد «اهل بیت»، رخ داد و یک موتر نوع کاستر هدف انفجار قرار گرفته است.سخنگوی پولیس کابل می‌افزاید که انفجار دومی، نیم ساعت پس از انفجار نخست در منطقه‌ی گولایی دواخانه از مربوطات حوزه سوم امنیتی، به وقوع پیوسته است که در این انفجار نیز یک موتر کاستر لینی، هدف انفجار ماین مقناطیسی گرفته است.به گفته‌ی سخن‌گوی پولیس کابل، در نتیجه‌ی این دو رویداد، ده غیرنظامی جان باختند و بیش از دوازده نفر دیگر زخم برداشته‌اند.مسوولیت این رویدادها را تا کنون فرد یا گروهی بر عهده نگرفته است. اما پولیس کابل طالبان را مسوول این انفجارها می‌داند. به گفته سخن‌گوی پولیس کابل آمار ارائه شده نهایی نیست و ممکن رقم تلفات تغییر کند.