فرماندهی پلیس کابل از جلوگیری وقوع دو حمله تروریستی در یک هفته گذشته در مربوطات شهر کابل خبر می دهد. فرماندهی پلیس کابل دستاورد های این فرماندهی طی نه روز گذشته را با رسانه ها شریک کرد. حسن شاه فروغ فرمانده پلیس کابل می گوید که طی این مدت ۹۸ قضیه جرایم جنایی در شهر […]

فرماندهی پلیس کابل از جلوگیری وقوع دو حمله تروریستی در یک هفته گذشته در مربوطات شهر کابل خبر می دهد.

فرماندهی پلیس کابل دستاورد های این فرماندهی طی نه روز گذشته را با رسانه ها شریک کرد. حسن شاه فروغ فرمانده پلیس کابل می گوید که طی این مدت ۹۸ قضیه جرایم جنایی در شهر کابل صورت گرفته است. به گفته آقای فروغ، از این میان ۸ قضیه قتل، ۹ قضیه مجروحیت و ۸ قضیه سرقت بوده است. وی می افزاید که درپیوند به این قضایا ۱۳۹ مظنون بازداشت شده اند.

فرمانده پلیس کابل می گوید که در نه روز گذشته مأموران این اداره ۳۹ عملیات در کار دستگیری و ضبط مواد مخدر و مشروباط الکولی انجام داده اند که در نتیجه آن بیش از ۴۷ تن بازداشت شده اند. آقای فروغ می گوید که، مأموران فرماندهی پلیس کابل در یک هفته گذشته از دو حمله تروریستی در حوزه های داوازدهم و پنجم امنیتی شهر کابل نیز جلوگیری کرده اند.

در بسیاری از موارد دیده شده است که تروریستان با استفاده از یونیفورم نظامی دست به انجام حملات انتحاری در تجمعات مردمی می زنند. فرمانده پلیس کابل می گوید شماری از دکان های که لباس های نظامی را آماده و به فروش می رساندند مسدود شده است. به گفته فرماندهی پلیس کابل، طی عملیات ها به هدف بازداشت افراد متهم به جرایم جنایی نزده میل سلاح مختلف النوع به دست پلیس افتاده است.