مسوولان امنیتی کشور از وارد شدن تلفات سنگین بر هراس افگنان در ولایت ها غزنی و فاریاب خبر می دهند. مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی از کشته شدن ۱۳ هراس افگن در ولایت غزنی خبر می دهد. به گفته وی، این هراس افگنان در مربوطات ولسوالی اندر و مرکز این ولایت کشته شده اند. […]

مسوولان امنیتی کشور از وارد شدن تلفات سنگین بر هراس افگنان در ولایت ها غزنی و فاریاب خبر می دهند.

مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی از کشته شدن ۱۳ هراس افگن در ولایت غزنی خبر می دهد. به گفته وی، این هراس افگنان در مربوطات ولسوالی اندر و مرکز این ولایت کشته شده اند. وی می گوید که درپی این عملیات سه عراده موتر، سه عراده موتر سایکل و کانتینر پر از مواد انفجاری طالبان نیز تخریب شده است. مسوول رسانه‏ای وزارت دفاع ملی می افزاید که یک عضو شبکه تروریستی حقانی، یک فرد وابسته به گروه تروریستی القاعده و دو تن از اعضای شورای کویته در میان کشته شدگان این رویداد استند.

درهمین حال، درپی عملیات تصفیوی نظامیان کشور در مربوطات ولایت فاریاب ۸ هراس افگن کشته شده اند و ۶ تن دیگر آنان زخم برداشته اند. این عملیات در مربوطات ولسوالی های قیصار و غورماچ این ولایت انجام شده است و این ساحات از حضور هراس افگنان پاکسازی شده است. مسوول رسانه‎ای وزارت دفاع ملی می گوید که این عملیات تا نابودی کامل تروریستان در این ولایت ادامه خواهد داشت.