درنتیجه حمله انتحاری در ساحه حوزه نهم امنیتی شهر کابل ۸ غیرنظامی شهید شدند و ۲۵ تن دیگر زخم برداشتند. حوالی ساعت هشت صبح (چهارشنبه ۱۳ثور/اردیبهشت) مهاجم انتحاری که مواد همراهش را در یک موتر نوع کرولا جابجا کرده بود، کاروان نیروهای خارجی را در ساحه شش درک از مربوطات حوزه نهم امنیتی شهر کابل […]

درنتیجه حمله انتحاری در ساحه حوزه نهم امنیتی شهر کابل ۸ غیرنظامی شهید شدند و ۲۵ تن دیگر زخم برداشتند.

حوالی ساعت هشت صبح (چهارشنبه ۱۳ثور/اردیبهشت) مهاجم انتحاری که مواد همراهش را در یک موتر نوع کرولا جابجا کرده بود، کاروان نیروهای خارجی را در ساحه شش درک از مربوطات حوزه نهم امنیتی شهر کابل هدف قرارداد. در نتیجه این حمله بیشتر غیرنظامیان قربانی شده اند. نجیب دانش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله می گوید که درنتیجه این حمله، ۸ غیرنظامی شهید شدند و ۲۵ تن دیگر زخم برداشته اند. سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله می افزاید که زنان و کودکان در میان شهید شدگان این رویداد استند.

گفته می شود که هدف حمله کننده انتحاری کاروان نیروهای خارجی بوده است. آقای دانش می گوید که در این رویداد به نیروهای خارجی آسیبی نرسیده است و دو عراده تانک این نیروها به گونه قسمی تخریب شده است. این درحالیست که فرماندهی نیروهای مأموریت حمایت قاطع ناتو اعلام کرده است که درپی این حمله سه سرباز آنان زخم برداشته اند. مسوولیت این حمله را گروه داعش به عهده گرفته است.