دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله منشور برنامه های خود را معرفی کرد. رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که این منشور در سه محور ، سیزده برنامه دارد. به گفته وی، در این منشور وظایف هرکس مشخص شده و چگونگی عملکردها نیز مدنظر گرفته شده است. رییس ستاد انتخاباتی […]

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله منشور برنامه های خود را معرفی کرد. رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که این منشور در سه محور ، سیزده برنامه دارد. به گفته وی، در این منشور وظایف هرکس مشخص شده و چگونگی عملکردها نیز مدنظر گرفته شده است. رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی همچنان می گوید که این منشور با عقلانیت قانونی، سیاسی و علمی تهیه شده است.

هشت روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیماند است. دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی منشور برنامه ها خود را به معرفی گرفت. رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که این منشور در سه محور، سیزده برنامه دارد. به گفته وی، در منشور وظایف هر اداره مشخص شده است.

رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که این منشور با عقلانیت قانونی، سیاسی و علمی تهیه شده که می تواند در راستای تامین صلح، امنیت، حکومتداری خود و توسعه افغانستان موثر تمام شود.

رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی همچنان از کاستی ها در منشور برنامه ها دسته انتخاباتی دولت ساز نیز انتقاد می کند و می گوید که منشور دولت ساز با واقعیت های عینی جامعه همسان نبوده و با مشکلات جدی رو به رو است.

این سخنان در حالی مطرح می شود که رییس جمهور غنی رهبر دسته انتخاباتی دولت ساز پیش از این در مناظره با عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی حاضر نشد و دلیل حضور نیافتن اش را بی برنامگی این دسته انتخاباتی اعلام کرد.