رئیس‌ دفتر سیاسی حکومت سرپرست در قطر در دیدار با معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان بر اهمیت تعامل با این حکومت تأکید کرده‌است. به گفته آقای شاهین، اوضاع کنونی افغانستان، درمان معتادان مواد مخدر، پروژه‌های جای‌گزین کشت کوکنار و کمک‌‌های انسان‌دوستانه نیز، از مواردی بوده که روی آن، بحث صورت گرفته‌است. سهیل […]

رئیس‌ دفتر سیاسی حکومت سرپرست در قطر در دیدار با معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان بر اهمیت تعامل با این حکومت تأکید کرده‌است.

به گفته آقای شاهین، اوضاع کنونی افغانستان، درمان معتادان مواد مخدر، پروژه‌های جای‌گزین کشت کوکنار و کمک‌‌های انسان‌دوستانه نیز، از مواردی بوده که روی آن، بحث صورت گرفته‌است.

سهیل شاهین، رئیس‌ دفتر سیاسی حکومت سرپرست در قطر گفته که با مارکس پوتزل، معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه‌‌اش درباره اهمیت تعامل با این حکومت در دوحه دیدار و ‌‌گفت‌وگو کرده‌است.

آقای شاهین افزوده که در این دیدار درباره اوضاع کنونی افغانستان، درمان معتادان مواد مخدر، پروژه‌های جای‌گزین کشت کوکنار برای کشاورزان و کمک‌های انسان‌دوستانه نیز بحث شده‌است.

درهمین حال، برخی از کارشناسان حوزه سیاست تأکید می‌کنند که عدم تعامل جهان با حکومت سرپرست، سبب ایجاد برخی از چالش‌ها برای افغانستان می‌شود.

این دیدارها در حالی صورت می‌‌گیرد که برخی از مخالفان حکومت سرپرست در خارج از کشور، سازمان ملل متحد را متهم می‌کنند که در هم‌سویی با برخی از بازی‌گران جهانی در تلاش ادغام حکومت سرپرست در جامعه جهانی است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv