رینا امیری نماینده ویژه امریکا در امور زنان افغانستان با مقام‌های جاپانی درباره وضعیت افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرده‌است. نماینده ویژه امریکا در امور زنان افغانستان در صفحه اکس خود نوشته‌است که در این دیدار از آژانس همکاری بین‌المللی جاپان به خاطر حمایت از آموزش و توسعه در افغانستان قدردانی کرده‌است. خانم امیری نوشته که […]

رینا امیری نماینده ویژه امریکا در امور زنان افغانستان با مقام‌های جاپانی درباره وضعیت افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرده‌است.

نماینده ویژه امریکا در امور زنان افغانستان در صفحه اکس خود نوشته‌است که در این دیدار از آژانس همکاری بین‌المللی جاپان به خاطر حمایت از آموزش و توسعه در افغانستان قدردانی کرده‌است.

خانم امیری نوشته که مشتاقانه منتظر ادامه گفت‌وگوها با مقام‌های جاپانی در زمینه گسترش فرصت‌ها به‌ویژه برای زنان افغانستان است.

در همین حال، محمد ابوشهاب معاون سفیر امارات متحده عربی در سازمان ملل متحد با توماس وست نماینده ویژه امریکا برای افغانستان دیدار کرده‌است.

نمایندگی امارات متحده عربی در ایکس نوشته که آنان در باره توانمندسازی زنان و دختران افغانستان و اجرای کامل قطع‌نامه ۲۷۲۱ شورای امنیت که پیش‌نویس آن از سوی جاپان و امارات متحده عربی پیشنهاد شده بود، بحث کردند.

در حالی نمایندگان امریکا برای زنان افغانستان با مقام‌های جاپان و ملل متحد در مورد وضعیت زنان کشور گفت‌وگو کرده‌اند که نزدیک به سه سال است که دروازه مکتب‌ها به روی دختران بالاتر از صنف ششم مسدود است و این امر سبب نگرانی‌های زیادی در داخل و خارجی کشور شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv