فرماندهِ پیشین نیروهای امریکا وناتو درافغانستان می‌گوید که گروه طالبان به حل دیپلوماتیک جنگ افغانستان باورندارند. این جنرال بازنشستۀ امریکایی از وخیم‌ترشدن اوضاع درافغانستان پس ازخروج نیرهای خارجی هشدار داده است. پتریوس در گفت‌وگویی با صدای امریکا گفته است: طالبان هرآنچه را که می‌خواستند از مذاکرات به‌دست آوردند، آزادی رهبران‌ و جنگ‌جویان‌شان از زندان‌های افغانستان […]

فرماندهِ پیشین نیروهای امریکا وناتو درافغانستان می‌گوید که گروه طالبان به حل دیپلوماتیک جنگ افغانستان باورندارند. این جنرال بازنشستۀ امریکایی از وخیم‌ترشدن اوضاع درافغانستان پس ازخروج نیرهای خارجی هشدار داده است.

پتریوس در گفت‌وگویی با صدای امریکا گفته است: طالبان هرآنچه را که می‌خواستند از مذاکرات به‌دست آوردند، آزادی رهبران‌ و جنگ‌جویان‌شان از زندان‌های افغانستان و اکنون‌ خروج نیروهای خارجی. پتریوس همچنان پس ازخروج نیروهای خارجی از افغانستان، از یک نوع جنگ داخلی‌ای‌که ویژۀ اوضاع افغانستان خواهد بود، هشدار داده است. پیش ازاین نیز، قانون‌گذاران امریکایی از خروج شتاب‌زده و احتمال برگشت گروه‌های دهشت‌افگن به افغانستان ابراز نگرانی کرده بودند.