رسانه‌های پاکستانی گزارش داده اند که هفته آینده شماری از دیپلماتان این کشور درباره روابط اسلام‌آباد با حکومت سرپرست افغانستان گفت‌وگو می‌کنند. رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که قرار است به‌زودی در یک گردهمایی سه روزه در اسلام‌آباد ، دیپلماتان این کشور درباره روابط اسلام‌آباد با مقام‌های کنونی کابل گفت‌وگو و رایزنی کنند. رسانه‌های پاکستانی گزارش […]

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده اند که هفته آینده شماری از دیپلماتان این کشور درباره روابط اسلام‌آباد با حکومت سرپرست افغانستان گفت‌وگو می‌کنند.

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که قرار است به‌زودی در یک گردهمایی سه روزه در اسلام‌آباد ، دیپلماتان این کشور درباره روابط اسلام‌آباد با مقام‌های کنونی کابل گفت‌وگو و رایزنی کنند. رسانه‌های پاکستانی گزارش می‌دهند که در این گردهمایی سفیران پاکستان در بیست کشور به‌شمول سفیران این کشور برای افغانستان، هند، ایران، چین، ترکیه، ‌امریکا، فرانسه، جرمنی، بریتانیا و روسیه اشتراک خواهند کرد.

از سوی هم، برخی دیگری ازآگاهان سیاسی نشست سفیران پاکستان باکشورهای جهان را در راستای تأمین منافع پاکستان ارزیابی می‌کنند.

این درحالیست که به اساس گزارش انستیتوت مطالعات امنیتی و جنگ در اسلام‌آباد، حملات طالبان پاکستانی در این کشور امسال نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشت. اسلام‌آباد همواره مقام‌های کنونی افغانستان را به پناه دادن به تحریک طالبان پاکستانی متهم می‌کند؛ اما این اتهام از سوی مقام‌های حکومت کنونی، همواره رد شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv