وزارت تحصیلات عالی شانزده تفاهمنامه را با هشت وزارت و هشت اداره مستقل در کابل امضا کرد. هدف از امضای این تفاهمنامه ها آموزش کدرهای مسلکی، ایجاد زمینه های اشتغال برای فارغان، رشد فعالیت های اکادمیک و ایجاد مراکز تحقیقاتی گفته شده است. وزارت تحصیلات عالی تفاهمنامه های همکاری را با وزارت های معادن و […]

وزارت تحصیلات عالی شانزده تفاهمنامه را با هشت وزارت و هشت اداره مستقل در کابل امضا کرد. هدف از امضای این تفاهمنامه ها آموزش کدرهای مسلکی، ایجاد زمینه های اشتغال برای فارغان، رشد فعالیت های اکادمیک و ایجاد مراکز تحقیقاتی گفته شده است.

وزارت تحصیلات عالی تفاهمنامه های همکاری را با وزارت های معادن و پترولیم، فواید عامه، صحت عامه، احیا و انکشاف دهات، معارف، کار امور اجتماعی شهدا و معلولین، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، زراعت آبیاری و مالداری، کمیسیون مستقل اصلاحات اداری، اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان، اداره خط آهن افغانستان، شهرداری کابل و کمیسیون انکشاف اقتصادی میدان هوایی امضا کرد.

فیض الله ذکی، وزیر کار امور اجتماعی شهدا و معلولین از امضای این تفاهمنامه ها استقبال می کند و می گوید که نبود هماهنگی میان وزارت خانه ها و اداراتی حکومتی سبب نبود زمینه های کاری و عدم پشرفت در بخش های گونه گون شده است. بر اساس معلومات وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین در روزهای نزدیک اداره شهدا و معلولین از این وزارت جدا شده و به عنوان یک اداره مستقل اعلام خواهد شد.