رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست در دیدار با هیأتی از روحانیان کشورهای اسلامی، اتحاد ملت اسلامی را نیاز جدی دانست. گفته شده که در ترکیب این هیأت از ۶۴ انجمن کشورهای اسلامی نمایندگانی وجود دارد. هیأتی از روحانیان کشورهای اسلامی در سفرشان به کابل، با محمد حسن آخوند، رئیس‌الوزرا حکومت سرپرست، و معاون اداری او دیدارهای جداگانه […]

رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست در دیدار با هیأتی از روحانیان کشورهای اسلامی، اتحاد ملت اسلامی را نیاز جدی دانست. گفته شده که در ترکیب این هیأت از ۶۴ انجمن کشورهای اسلامی نمایندگانی وجود دارد.

هیأتی از روحانیان کشورهای اسلامی در سفرشان به کابل، با محمد حسن آخوند، رئیس‌الوزرا حکومت سرپرست، و معاون اداری او دیدارهای جداگانه داشته‌اند. برگه اکس ارگ نوشته که رئیس‌الوزرا حکومت سرپرست در این دیدار گفته نیاز جدی به اتحاد ملت اسلامی است. گفته شده در ترکیب این هیأت به نمایندگی از ۶۴ انجمن کشورهای اسلامی و ۴ مذهب، به افغانستان آمده‌اند. همچنین، معاون اداری رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست هم در دیدار با این هیأت خواستار توجه و همکاری آن‌ها در مورد اسکان دائمی مهاجران افغانستانی اخراج‌شده از کشورهای همسایه شد.

رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست درحالی اتحاد ملت اسلامی را نیاز جدی دانسته که در بیش از دو سال گذشته هیچ کشوری اسلامی حکومت کنونی را به رسمیت نشناخته‌است. با این حال، شماری از آگاهان سیاسی ‌می‌گویند که هیأت‌های عالمان اسلامی که هرازگاهی از کشور بازدید می‌کنند صلاحیت اجرایی ندارند.

گفتنی‌است که این هیأت پیش از این با سراج‌الدین حقانی، وزیر داخله حکومت سرپرست، و شمار دیگری از مقام‌های این حکومت دیدارهایی داشته‌است. پیشتر نیز هیأتی از علمای سازمان همکاری اسلامی به کابل سفر کرده و با مقام‌های حکومت سرپرست دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv