شهرداری کابل برنامه زیبایی این شهر را راه اندازی کرده است. سرپرست این اداره می گوید که این برنامه برای سرسبزی در نقاط مختلف شهر کابل راه اندازی خواهد شد. برای زیبایی شهر کابل شهرداری این شهر برنامه سرسبزی را راه اندازی کرده است. این برنامه از جاده دارالامان آغاز شده است. اسلم اکرمی سرپرست […]

شهرداری کابل برنامه زیبایی این شهر را راه اندازی کرده است. سرپرست این اداره می گوید که این برنامه برای سرسبزی در نقاط مختلف شهر کابل راه اندازی خواهد شد.

برای زیبایی شهر کابل شهرداری این شهر برنامه سرسبزی را راه اندازی کرده است. این برنامه از جاده دارالامان آغاز شده است. اسلم اکرمی سرپرست شهر داری کابل می گوید که این برنامه برای سرسبزی شهر کابل راه اندازی شده است.

آقای اکرمی می افزاید که این اداره در نظر دارد تا برنامه ای را به منظور مشارکت مردم و ترویج فرهنگ شهر نشینی برای صفایی شهر کابل نیز راه اندازی کند. سرپرست شهرداری کابل از باشندگان این شهر می خواهد که برای عملی شدن این برنامه ها با این اداره همکاری کنند.

این گفته ها در حالی مطرح می شود که بار ها باشندگان کابل شهرداری این شهر را به ناکارایی در امر باسازی و نوسازی متهم کرده اند و از غیر معیاری ساخته شدن جاده های شهر شکایت دارند.