ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل کمپاین اهدا و جمع آوری خون را در این ولایت راه اندازی کرده است. رییس شفاخانه ولایتی زابل می گوید که طی این کمپاین تاکنون سی و یک هزار سی سی خون جمع آوری شده است. نیاز محمد زیارمل آمر جوانان ولایت زابل، هدف از این کمپاین را اهدا […]

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل کمپاین اهدا و جمع آوری خون را در این ولایت راه اندازی کرده است. رییس شفاخانه ولایتی زابل می گوید که طی این کمپاین تاکنون سی و یک هزار سی سی خون جمع آوری شده است.

نیاز محمد زیارمل آمر جوانان ولایت زابل، هدف از این کمپاین را اهدا و جمع آوری خون برای بانک خون شفاخانه ولایتی این ولایت می داند. وی می گوید که این مقدار خون در زمان نیاز برای بیماران استفاده می شود.

درهمین حال، داکتر عباس عباس مسوول شفاخانه ولایتی زابل از این اقدام جوانان ستایش می کند و می گوید که طی این کمپاین ۳۱ هزار سی سی خون جمع آوری شده که در موقع ضرورت برای بیماران و زخمیان استفاده خواهد شد.

از سویی هم، شماری از کسانی که خون اهدا کرده اند، هدف از این کار را کمک به نیازمندان می دانند و از باشندگان این ولایت می خواهند برای بیماران خون اهدا کنند.

این نخستین بار است که در ولایت زابل کمپاین اهدا و جمع آوری خون راه اندازی می شود. اهدا کنندگان خون از دیگر باشندگان این ولایت می خواهند که در این کمپاین سهم بگیرند.