صلاح‌الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان طی پیامی برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و انتخاب آیت‌الله ابراهیم رییسی را به‌عنوان رییس جمهوری جدید این کشور به دولت و مردم ایران تبریک گفته است. در این پیام آمده که برگزاری موفقانه سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، بستر و شرایط تازه ‌ای را جهت برداشتن گام‌های بلندتری […]

صلاح‌الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان طی پیامی برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و انتخاب آیت‌الله ابراهیم رییسی را به‌عنوان رییس جمهوری جدید این کشور به دولت و مردم ایران تبریک گفته است.

در این پیام آمده که برگزاری موفقانه سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، بستر و شرایط تازه ‌ای را جهت برداشتن گام‌های بلندتری در جهت رشد و توسعه سیاسی و اقتصادی این کشور ایجاد می‌کند. رییس جمعیت اسلامی در این پیام گفته که افغانستان و ایران، افزون بر پیوند مشترک دینی، یگانگی‌های زیاد تاریخی، فرهنگی و مردمی دارند و در حقیقت یک پیکر و یک ملت شمرده می‌شوند. آقای ربانی ابراز امیدواری کرده است که در دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی، روابط دو کشور به شایسته‌ترین سطح ممکن ارتقا یابد.