فرمانده عمومی گارنیزیون کابل اطمینان می دهد که کابل کندز دوم نخواهد شد. گارنیزیون کابل متشکل از فرماندهی پلیس کابل، ریاست امنیت ملی کابل و فرقه ۱۱۱ کابل است. این نهاد به تاریخ ۱۸ جوزای سال روان طی فرمان ریس جمهوری ایجاد شد، که فعالیت رسمی اش را از تاریخ ۱۳ میزان آغاز کرده است. […]

فرمانده عمومی گارنیزیون کابل اطمینان می دهد که کابل کندز دوم نخواهد شد. گارنیزیون کابل متشکل از فرماندهی پلیس کابل، ریاست امنیت ملی کابل و فرقه ۱۱۱ کابل است. این نهاد به تاریخ ۱۸ جوزای سال روان طی فرمان ریس جمهوری ایجاد شد، که فعالیت رسمی اش را از تاریخ ۱۳ میزان آغاز کرده است.

عبدالرحمان رحمان فرمانده گارنیزیون کابل می گوید که ۱۰ گذمه را درشش استقامت کابل انجام داده است. این مقام نظامی از پلان تحرکات نظامی در ولسوالی ها و حوزه های کابل خبر می دهد. فرمانده عمومی گارنیزیون کابل همچنان به شهریان کابل اطمینان می دهد که کابل کندز دوم نخواهدشد.

شماری از کارشناسان نظامی نگرانی کرده اند که گویا هراس افگنان در تبانی با حامیان شان در شهر کابل خانه ها را به کرایه گرفته اند و فعالیت های نظامی شان را انجام می دهند، اما فرمانده گارنیزیون کابل این گونه حرف ها را تبلیغات بیش نمی داند.

این مقام نظامی درمورد ستون پنجم می گوید که کسانی ضد منافع ملی و نظام سخن می گویند هرکسی و در هر سطح که باشد دشمن مردم افغانستان است و به کیفر خواهند رسید.

فرمانده گارنیزیون کابل از شهریان این شهر می خواهد که بانیروهای امنیتی در امرشناسایی هراس افگنان همکار باشند.