ریاست اجرایی حکومت از سفر عبدالله عبدالله به پاکستان خبر می دهد. سخنگوی این ریاست می گوید تاکنون زمان این سفر مشخص نشده است، اما هر زمانی که روابط کابل و اسلام آباد بهبود بیابد، رییس اجرای به دعوت رسمی مقام های پاکستانی به این کشور سفر خواهد کرد. پس از سفر هیأت بلند پایه […]

ریاست اجرایی حکومت از سفر عبدالله عبدالله به پاکستان خبر می دهد. سخنگوی این ریاست می گوید تاکنون زمان این سفر مشخص نشده است، اما هر زمانی که روابط کابل و اسلام آباد بهبود بیابد، رییس اجرای به دعوت رسمی مقام های پاکستانی به این کشور سفر خواهد کرد.

پس از سفر هیأت بلند پایه پارلمان پاکستان به کابل، قرار است رییس اجرایی حکومت به دعوت رسمی این هیأت به پاکستان سفر کند. مجب الرحمن رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی زمان سفر عبدالله عبدالله به پاکستان را وابسته به روابط حکومت افغانستان و پاکستان می داند و می گوید هر زمانی که روبط کابل و اسلام آباد بهبود یافت، رییس اجرایی به این کشور سفر خواهد کرد. سخنگوی ریاست اجرایی از پاکستان می خواهد که به جای ایجاد تنش ها میان کابل و اسلام آباد، با حکومت افغانستان در راستای مبارزه با تروریزم و تهدید های مشترک که متوجه هر دو کشور است همکاری صادقانه کند.

این در حالیست که مرزبانان کشور و ملیشه های پاکستانی روز جمعه هفته گذشته در روستای لقمان ولسوالی سپین بولدک باهم درگیر شدند که در پی این درگیری ها چندین تن از مرزبانان کشور و ملیشه های پاکستانی کشته و زخمی شدند.