رییس اجرایی در دیدار با شماری از رهبران و شخصیت های سیاسی در کاخ سپیدار به عملی شدن گفته های اخیرش ازسوی رییس جمهوری تاکید کرده است. مسوول رسانه ای ریاست اجرایی می گوید که تطبیق بی قید و شرط توافقنامه سیاسی حکومت وحدت ملی و عملی شدن اصلاحات انتخاباتی از خواست های اساسی ریاست […]

رییس اجرایی در دیدار با شماری از رهبران و شخصیت های سیاسی در کاخ سپیدار به عملی شدن گفته های اخیرش ازسوی رییس جمهوری تاکید کرده است. مسوول رسانه ای ریاست اجرایی می گوید که تطبیق بی قید و شرط توافقنامه سیاسی حکومت وحدت ملی و عملی شدن اصلاحات انتخاباتی از خواست های اساسی ریاست اجرایی است.

حکومت وحدت ملى حاصل موافقنامه ی سیاسى دو تیم پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری است. بر اساس توافقنامه سیاسی میان رهبران حکومت وحدت ملی، هرگونه تصمیم باید بر اساس توافق هر دو جانب صورت گیرد. اما عملی نشدن مواد موافقنامه سیاسی، تنش های بی پیشنه‎ای را میان رییس اجرایی و رییس جمهور به میان آورده است.

رییس اجرایی در دیدار با شماری از رهبران و شخصیت های سیاسی به عملی شدن گفته های اخیرش از سوی رییس جمهور تاکید کرده است. مسوول رسانه ای ریاست اجرایی تطبیق بی قید و شرط توافقنامه سیاسی حکومت وحدت ملی و عملی شدن اصلاحات انتخاباتی را از خواست های اساسی رییس اجرایی می داند و بر عملی شدن آن تاکید می کند.

با این همه قرار بود روز شنبه رییس اجرایی با رییس جمهور در خصوص این مسایل دیدار و گفتگو کند، اما معاون سخنگوی ریاست اجرایی از لغو این دیدار خبر داده است .

درهمین حال شماری از باشندگان پایتخت افزایش تنش ها میان رییس اجرایی و رییس جمهور را به سود کشور نمی دانند و خواهان خویش تن داری این دو مقام حکومتی اند.تلاش کردیم که دیدگاه ریاست جمهوری را در این زمنیه داشته باشیم، اما با تماس های مکرر موفق به این کار نشدیم.