ملامحمد حسن آخند رییس‌الوزرای حکومت طالبان اعلام کرده است که هیچ‌کس از افراد طالبان اجازه ورود به خانه‌ها و شرکت‌ها را در کابل ندارد. مولوی احمدالله وثیق معاون کمیسیون فرهنگی طالبان در تویترش به ‌نقل از ملا محمدحسن آخند رییس‌الوزرای حکومت طالبان نوشته که به‎هیچ‌کس اجازه نیست که در شهر و مربوطات کابل به ‌بهانه […]

ملامحمد حسن آخند رییس‌الوزرای حکومت طالبان اعلام کرده است که هیچ‌کس از افراد طالبان اجازه ورود به خانه‌ها و شرکت‌ها را در کابل ندارد.

مولوی احمدالله وثیق معاون کمیسیون فرهنگی طالبان در تویترش به ‌نقل از ملا محمدحسن آخند رییس‌الوزرای حکومت طالبان نوشته که به‎هیچ‌کس اجازه نیست که در شهر و مربوطات کابل به ‌بهانه جستجوی وسایط نقلیه و وسایل به خانه‌‌ها و شرکت‌ها داخل شود و سایط یا وسایل را با خود ببرند. او، این مطلب را زیر عنوان ″حکم الحاج ملامحمدحسن آخند″ در تویترش منتشر کرده است. پیش از این مولوی عبدالسلام حنفی معاون دوم و ملایعقوب وزیر دفاع طالبان نیز چنین حکمی را صادر کرده‌اند. اخیرا گفته می‌شود، برخی افراد زیر نام طالبان دست به تلاشی خانه‌ها به‌ویژه خانه‌های مقام‌های حکومت پیشین می‌زنند و بعضا وسایط و وسایل آنان را با خود می‌برند.