رییس اجرایی حکومت با تاکید بر مبارزه جدی علیه فساد اداری در کشور می گوید: وقت آن فرا رسیده است که در کار چگونگی مبارزه با فساد اداری شعار نه بلکه عمل کنیم. رییس اجرایی تاکید می کند که اگر فساد خوب و بد مانند تروریست خوب و بد در کشور وجود داشته باشد، مبارزه […]

رییس اجرایی حکومت با تاکید بر مبارزه جدی علیه فساد اداری در کشور می گوید: وقت آن فرا رسیده است که در کار چگونگی مبارزه با فساد اداری شعار نه بلکه عمل کنیم. رییس اجرایی تاکید می کند که اگر فساد خوب و بد مانند تروریست خوب و بد در کشور وجود داشته باشد، مبارزه با این پدیده ناکام خواهد ماند.

عبدالله عبدالله رییس رییس اجرایی حکومت روز (دوشنبه ۱۵سنبله/شهریور) در نشست شورای وزیران، شماری از نمایندگان مردم در مجلس را به تفرقه افگنی و تعصب گرایی در میان مردم متهم کرد و یک بار دیگر جنگ افغانستان را جنگ تحمیلی خواند.

رییس اجرایی حکومت با تاکید بر مبارزه جدی علیه فساد اداری می گوید: وقت آن فرا رسیده است که در کار چگونگی مبارزه با این پدیده از شعار به عمل رو بیاوریم.

عبدالله عبدالله می افزاید که استفاده سیاسی از نام فساد اداری یک چالش دیگر را در کشور ایجاد خواهد کرد. وی می گوید که اگر فساد خوب و بد مانند تروریست خوب بد در کشور وجود داشته باشد، مبارزه بافساد ناکام خواهد شد.

مبارزه با فساد اداری از شعار های انتخاباتی دو رهبر حکومت وحدت ملی و یکی از موارد اصلی توافقنامه ایجاد حکومت وحدت ملی بود. دیده می شود که حکومت تاهنوز در کار چگونگی مبارزه با فساد اداری کوتاه آمده است.