به پیشواز از پانزدهمین سالیاد شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود، همایشی در کابل برگزار شده است. رییس اجرایی حکومت با ستایش از رشادت و فداکاری های قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود در دوران جهاد و مقاومت مردم افغانستان، می گوید که قهرمان ملی برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور مبارزه […]

به پیشواز از پانزدهمین سالیاد شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود، همایشی در کابل برگزار شده است. رییس اجرایی حکومت با ستایش از رشادت و فداکاری های قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود در دوران جهاد و مقاومت مردم افغانستان، می گوید که قهرمان ملی برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور مبارزه می کرد.

ازسوی هم احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب می گوید که شهید احمد شاه مسعود به اشتراک گسترده مردم در عرصه سیاست تاکید می کرد و از اشغال افغانستان جلوگیری کرده است.

این در حالیست که روز دوشنبه رییس بنیاد قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود از ارگان های امنیتی درخواست کرد که در پانزدهمین سالیاد شهادت قهرمان ملی کشور جلو افراد مخرب را بگیرد و هرکسی را که خلاف قانون عمل می کند به پنجه قانون بسپارد.